top of page
Writer's pictureJelena Kontic

JEJINA KAFA

Updated: Jan 5, 2021

Ovako drugari, da bi smo otkrili koja je vaša omiljena šoljica kafe, da ja prvo vama kažem koja je moja.



E sad ja sam počela da pijem kafu, pa može se reći od malih nogu, onu belu sa mrvicom kafe i punoooo mleka. To je zato što je cela moja porodica ljubitelj kafe i kako sad da vi ne probate nešto što svi ukućani piju svako jutro. Ja bih rekla da i ako je to bila mrvica kafe sa mlekom ustvari trenutak kad sam ja zavolela kafu. Pošto od tada ne pamtim period bez kafe. Dakle to nam je početak, a kako je došlo da sada pijem filter kafu bez mleka i šećera. Prvo da vam na pomenem da ja nikada kafu nisam pila sa šećerom samo sa dosta mleka i to filter, pošto su mama i tata tu najviše voleli. Nes kafu nikada nisam volela uvek mi je imala ukus kao da pijem, neko blato i onda bih morala da dodam dosta dosta mleka sa obzirom na to da pijem bez šećera.

Sad kako sam rasla tako su mi se ukusi menjali, kad god bih otišla u neki kafić ili Starbaks, koji iskreno više u opšte ne volim (no hate please), dok smo bili u turskoj naručvala bih Late sa hladnim mlekom bez leda ili sa mlekom temperature za decu, to mi je onako bio ukusan napitak sa dosta mleka. A onda je došao period kada je mleko počelo da mi smeta za trening, onda sam se prebacila na biljna mleka i oni su mi prijala za stomak, ali je bi problem što promene ukus kafe ako bi ste pokušali da napravite Late i nije ih bilo u svim kafićima kao sada. Onda sam tako počela da smanjujem količinu mleka koje sam ubacivala u Espresso i pravila praktično cappucino ili pošto nisam znala da napravim penu, može se reči da je to bilo espresso sa mlekom. Onda su i moj ukućni koji piju samo filter sa mlekom počeli da primećuju da im smeta mleko,a ne sviđa biljno, pa su počeli da kupuju mleko bez laktoze. Onda sam videla da moj stariji brat počeo da pije filter kafu bez melka, što bi on rekao "ćelavu" jednom prilikom sam i ja probala i stvarno mi se svidela, još kad znate da to ima 0 kalorija kao i 0 šećera i 0 ugljenih hidrata, što da ne. Tako sam ja od leta 2020. godine počela da pijem ćelavu filter. Eh onda mi je sestra dala nespresso aparta i to je bila ljubav na prvi pogled. I dan danas ja eksperimentišem, pravim sve i svašta kombinujem mleka, vrste, dodajem ukuse, itd. Ali sve u svemu sada pijem najčešće ćelavu filter i to ne svaku i ponekad cappucino u kaficima. Smatram da sam razvila svoje čulo ukusa za kafu, pa mi tako ne odgovara svaki kafić i svaka kafa i veoma sam striktna po tom pitanju.


Zato kod nas kada dođte u goste možete da birate kao u kafiću koju biste kafu da popijete; tursku, nes , espresso, filter kao i vrste mleka; obično, bez laktoze, bademovo, od indijskog oraha itd.

U nastavku ovog odeljka BLOGa upoznaću vas sa svim oblicima i vrstama kafe, takodje zajedno sa moj mišljenjem da bi smo na kraju pronašli vašu omiljenu kafu.




Comments


bottom of page